شركت فني مهندسي امید فیوز
این شرکت بر اساس اصول سه گانه صداقت ، رسالت ، کیفیت به همراه نیم قرن تجربه بر پایه دانش
محوری برنامه بازاریابی خود را بر اساس دو دیدگاه کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی نموده
است . در ابتدا و به صورت کلی آنچه اصطلاحا از اصول دیدگاه بلند مدت و کوتاه مدت این گروه
فنی و مهندسی است ارائه می گردد : شرکت امید فیور به خاطره خوب مشتری معتقد است و مرام نامه
ای دارد که در آن خود را دوست مشتری میداند حتی اگر مشتری چنین احساسی نداشته باشد . آنچه
باعث می شود یک دوست از خدمات ما در بلند مدت و نه تنها این مجموعه که هر شرکتی در جهان
استفاده نماید ، دریافت تعهد و حس اعتماد و استفاده از خدمات و محصولات مطمئن است . درک علت
پرداخت هزینه ها به ما و دوستان ما کمک میکند که با همدیگر بهتر تعامل نموده و انتظارات
درستی از همدیگر داشته باشیم و این هزینه ها که الزاما ارزانترین هم نیست ما را مسئول و
متعهد میکند و به مشتریان ما اطمینان خاطر می دهد . این گروه فنی و مهندسی محصولات " فوق
استاندارد " را نیز بررسی می نماید و برای همین امید فیوز معتقد است که ما آنچه را مشتری
میخواهد می سازیم فقط به یک شرط : از ما محصولی زیر استاندارد تطلبد ! به همین دلیل است که
به لطف خداوند این شرکت هرگز دچار مشکلات ناشی از مصدومیت و یا خدای ناکرده از بین رفتن
کاربران در هنگام کار با خطوط برق فشار قوی نبوده و امید است که با تلاش و واقع گرایی و به
کار بردن اصول مهندسی هرگز چنین روزی فرا نرسد . امید فیوز قائل به فروشندگی نیست و مدیریت
عامل این شرکت به عنوان یک بازارساز و بازار گردان در جلسات و گردهم آیی و مذاکرات ظاهر
میشود و معتقد است که آنچه می ماند خوبی است و باقی همه رفتنی . خوبترین ها را فقط در محصول
نباید جمع کرد بلکه خدمات شایسته لازمه محصولات شایسته است .